sobota, 16 marca 2013


The Versatile Blogger 

Kolejny raz zostałam nominowana do zabawy 7 faktów o mnie. Postanowiłam, że napiszę ten post, ponieważ ostatnim razem forma odpowiedzi była całkiem inna, był to tag nagrywany, i nie wszystko było wyraźnie słychać, jak same wiecie. Więc tym razem będzie to forma pisemna :) 

1. Jestem leniwą osobą,  aczkolwiek uwielbiam mieć wszystko idealnie rozłożone, niestety lenistwo przeszkadza mi w wielu czynnościach. Jednakże przełamuję ten opór i staram się wszystko robić zgodnie z planem, choć czasem jest ciężko.
2. Kocham spać! Z resztą jak większość z Nas. Mam tak, że jeżeli mam wstać o 6.30 do szkoły to udaję, że mnie nie ma i potrafię spać do 12, jeżeli postanowię zrobić sobie wagary. A drugą rzeczą jest to, że gdy mam jakieś dni wolne np.: ferie, wakacje mogę wstawać nawet o 5.00 i mi to nie przeszkadza. Dziwne prawda? 
3. Na twarzy, dokładnie na podbródku mam młodzieńczy trądzik. Robiąc zdjęcia, a potem je przerabiając retuszuję wszystkie niedoskonałości :)
4. Nie ma takiego dnia, żebym nie bluźniła, bynajmniej ja takiego nie pamiętam. 
5. Mam płaskostopie. Legenda głosi,że przy takiej wadzie nie da się chodzić długo w szpilkach. Ja nie mam z tym problemu ;o
6. Mam fazę na wszystko co ma ćwieki.
7. Nie umiem oszczędzać, niestety.

Do tego tagu zostałam nominowana przez Magdę, dziękuję bardzo :) I trochę zmieniam zasady, nominuję Was wszystkie, czytelniczki/cy do tej zabawy. 

14 komentarzy:

  1. Z tym spaniem mam podobnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Hah też nie umiem oszczędzać :p
    Śliczny kolor bluzki! ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki:) ojj 7 mamy niestety wspólną;D

    OdpowiedzUsuń
  4. 6,7 tak samo:D zapraszam do siebie www.bellezza94.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluje nominacji;]
    http://isabellfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też jestem strasznie leniwa xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny blog :D
    notkinia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne zdjęcia :)
    http://take-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne foty !
    anka-to-ja.blogspot.com
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  11. Podobne jesteśmy patrząc na te fakty:D

    lolliesolies.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  12. steady once the info, hopefully this info can be useful for everyone who membacanya.oh yes yes do not forget to visit my blog ...!
    OBAT TAHAN LAMA DIATAS RANJANG
    OBAT PATAH TULANG
    OBAT KUAT TAHAN LAMA BERHUBUNGAN SEKUAL
    AWALUDIN
    OBAT PARU-PARU BOLONG

    OdpowiedzUsuń
  13. Ife kupereka mankhwala kuchiza mavuto osiyanasiyana thanzi, ntchito mankhwala amene wapatsidwa ndi mbewu akhoza kuchiza matenda kwathunthu.

    Obat Epilepsi
    Obat Jantung Bocor Anak
    Obat Lipoma
    Obat Gerd
    Obat Herbal Alami
    Obat Panu Di Apotik

    OdpowiedzUsuń